top of page

КУ «Центр надання соціальних послуг»  Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області

Мета діяльності: надання соціальних послуг громадян похилого віку та сім’ям, дітям та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги.

Основними завданнями є:

  • виявлення громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги;

  • проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню у складні життєві обставини осіб та сімей з дітьми;

  • виявлення та облік сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;

  • надання особам і сім’ям з дітьми комплексу соціальних послуг відповідно до їх потреб згідно з переліком, затвердженим центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері сім’ї та дітей, з метою подолання складних життєвих обставин та мінімізації негативних наслідків таких обставин;

  • здійснення соціального супроводу сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, у тому числі сімей учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщених осіб, проведення оцінки потреб, визначення соціальних послуг та методи соціальної роботи, забезпечення психологічної підтримки;

  • надання особам, які постраждали від домашнього насильства, та особам, які постраждали від насильства за ознакою статі, вичерпної інформації про їх права та можливість отримання допомоги

  • забезпечення взаємодії із структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, а також залучення потенціалу територіальної громади до проведення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю.

 

ПЕРЕЛІК 
соціальних послуг, що надаються особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати

  • догляд вдома;

  • кризове та екстрене втручання;

  • консультування;

  • соціальний супровід;

  • соціальна профілактика;

  • соціальна адаптація;

  • представництва інтересів;

  • посередництва (медіації)

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ДОГЛЯДУ ВДОМА

 

Назва послуги: ДОГЛЯД ВДОМА

 

Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються за місцем проживання (вдома) отримувача соціальної послуги протягом робочого дня суб’єкта, що надає соціальну послугу догляду вдома, який спрямований на створення умов забезпечення життєдіяльності осіб, які частково або повністю втратили / не набули здатності до самообслуговування.

Форма надання послуги: за місцем проживання отримувача соціальної послуги (вдома) протягом робочого дня.

Термін надання послуги: послуга може надаватись постійно (ІІІ, ІV групи рухової активності – 2 рази на тиждень, V група рухової активності – 5 разів на тиждень), періодично (2 рази на місяць), тимчасово (визначений у договорі період).

 

Соціальні групи: особи похилого віку; особи з інвалідністю (які досягли 18-річного віку), крім інвалідів унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які отримують соціальну допомогу на постійний сторонній догляд, побутове та спеціальне медичне обслуговування відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»; хворі (з числа одиноких осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більше, як чотири місяці).

 

Умови надання послуги: за рахунок бюджетних коштів, із встановленням диференційованої плати залежно від доходу отримувача соціальних послуг або за рахунок отримувача соціальних послуг / третіх осіб

 

Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) отримувача соціальної послуги або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або безпосередньо до суб’єкта, що надає послугу.

 

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт догляду вдома (наказ Міністерства соціальної політики України від 13.11.2013 № 760, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.11.2013 р. за № 1990/24522).

 

Підстави для відмови у наданні послуг: Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві у її наданні, якщо він нездатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ КРИЗОВОГО ТА ЕКСТРЕНОГО ВТРУЧАННЯ

 

Назва послуги: КРИЗОВЕ ТА ЕКСТРЕНЕ ВТРУЧАННЯ

 

Зміст послуги: психологічна допомога (консультування, підтримка, діагностика, корекція, психотерапія, реабілітація), надання інформації з питань соціального захисту населення, допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами, представництво інтересів, корекція сімейних стосунків, допомога особам, які постраждали від насильства в сім’ї, допомога в отриманні безоплатної правової допомоги, організація надання невідкладної медичної допомоги, організація надання притулку.

 

Форма надання послуги:

 

за місцем проживання отримувача;

за місцем перебування отримувача соціальної послуги (заклад охорони здоров’я, заклад освіти, тимчасовий притулок, тимчасові мобільні пункти допомоги, місця перебування родичів та близьких постраждалих, тимчасове безпечне місце тощо);

в організації, яка здійснює кризове втручання.

 

Термін надання послуги: послуга надається негайно з моменту отримання інформації про кризову ситуацію до моменту усунення ризику, спричиненого кризовою ситуацією, або подолання обставин, які її спричинили. Строк надання не більше 72 годин з початку надання соціальної послуги, після чого для подолання складних життєвих обставин особа чи сім’я отримує інші необхідні соціальні послуги.

Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі постраждалим від насильства в сім’ї.

Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства.

Документи, необхідні для отримання послуги:

заява/звернення потенційного отримувача соціальної послуги;

заява/звернення особи (осіб), якій (яким) стало відомо про кризову ситуацію, повідомлення про особу, яка постраждала від насильства в сім’ї;

заява/звернення служб (медичних, правоохоронних, соціальних), державних та громадських організацій про кризову ситуацію, зокрема, що виникла внаслідок вчинення насильства в сім’ї.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги кризового та екстреного втручання (наказ Мінсоцполітики від 01.07.2016 № 716, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.07.2016 за № 990/29120).

Підстави для відмови у наданні послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачу соціальної послуги у її наданні, якщо суб’єкт не в змозі задовольнити потреб отримувача соціальної послуги.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ КОНСУЛЬТУВАННЯ

 

Назва послуги: КОНСУЛЬТУВАННЯ

Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для виходу зі складної життєвої ситуації та адаптації особи, сім’ї до нових умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності, підтримку соціальної незалежності, збереження та продовження соціальної активності особи, сім’ї.

Форма надання послуги:

при стаціонарному консультуванні - у приміщенні суб’єкта, що надає соціальні послуги, у робочий час;

 

при дистанційному консультуванні - за допомогою технічних засобів (телефон, он-лайн зв’язок), розміщених у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу (разово за зверненнями отримувачів);

при вуличному консультуванні - у нестаціонарних умовах (поза приміщенням, у якому працює надавач соціальної послуги): у місцях, звичних для закритих щодо контактування соціальних груп, де вони мешкають, гуртуються, проводять разом час.

Термін     надання     послуги:     Соціальна     послуга     може     надаватись     разово, короткостроково, періодично, довгостроково.

Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Умови надання послуги: безоплатно.

Документи, необхідні для отримання послуги:

при коротко-, середньо- та тривалому консультуванні - звернення (заява) потенційного отримувача послуги або його законного представника;

при разовому кризовому консультуванні - безпосереднє звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника до надавача соціальної послуги, у тому числі за допомогою засобів зв’язку (телефону, електронної пошти, скайпу тощо);

при вуличному консультуванні - виявлення під час соціального патрулювання закритих щодо контактування соціальних груп чи осіб, з’ясування ситуації та проблемних питань за їхнім запитом.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги консультування (наказ Мінсоцполітики від 02.07.2015 № 678, зареєстрований в Мін’юсті 17.07.2015 за № 866/27311).

Підстави для відмови у наданні послуг: Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за наявних ресурсів він не здатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу, наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання).

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ (ОСІБ), ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

 

Назва послуги: СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ (ОСІБ), ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

Зміст послуги: комплекс заходів, що передбачає оцінку потреб, визначення шляхів вирішення основних проблем, регулярні зустрічі чи відвідування отримувача послуги з метою моніторингу виконання поставлених завдань, сприяння у отриманні інших послуг, допомогу в усвідомленні значення дій та/або розвиток вміння керувати ними, навчання та розвиток навичок, спрямованих на подолання чи мінімізацію складних життєвих обставин.

Форма надання послуги: послуга надається за місцем проживання (перебування) отримувача соціальної послуги або розташування суб’єкта, що надає соціальну послугу.

Термін надання послуги: не більше ніж шість місяців. У разі складного випадку тривалість надання послуги може бути продовжено до одного року.

Соціальні групи: сім’ї, особи, які перебувають у складних життєвих обставинах, і не можуть самостійно їх подолати.

Умови надання послуги: безоплатно за індивідуальним планом.

Документи, необхідні для отримання послуги: особисте звернення отримувача послуги, або повідомлення про можливі складні життєві обставини від будь-якого суб’єкта соціальної роботи.

 

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах (наказ Міністерства соціальної політики України 31.03.2016 № 318, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.04.2016 № 621/28751).

Підстави для припинення надання послуги:

досягнення позитивного результату соціального супроводу, подолання/мінімізація сім’єю (особою) наслідків СЖО, усунення причин та умов, що спричинили такі обставини;

закінчення строку дії договору про надання послуги соціального супроводу або порушення умов такого договору;

зміна отримувачем соціальної послуги місця проживання чи перебування; письмова відмова отримувача послуги або його законного представника від її

надання, якщо така відмова або її наслідки не спричиняють порушення прав і свобод інших осіб, особливо дітей;

систематична неучасть отримувача послуги без поважних причин у заходах, передбачених індивідуальним планом соціального супроводу, за винятком ситуації, коли припинення надання послуги спричиняє порушення прав і свобод інших осіб, особливо дітей.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ СІМЕЙ, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ-СИРОТИ ТА ДІТИ, ПОЗБАВЛЕНІ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

 

Назва послуги: СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ, В ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ-СИРОТИ ТА ДІТИ, ПОЗБАВЛЕНІ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

Зміст послуги: комплекс заходів, що передбачає допомогу у створенні та підтримці позитивного соціально-психологічного клімату в сім’ї, адаптацію дитини в нових умовах, створення належних умов для забезпечення індивідуальних потреб кожної дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, у розвитку та вихованні, захист майнових, житлових та інших прав дитини, сприяння навчанню та розвитку дитини, допомогу у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків, у створенні та забезпеченні умов для пріоритетного права дитини на усиновлення, підготовку дитини до виходу із сім’ї, в тому числі до самостійного життя.

Форма надання послуги: за місцем проживання (перебування) отримувача соціальної послуги соціального супроводу або в приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу соціального супроводу.

Термін надання послуги: прийомній сім’ї, дитячому будинку сімейного типу - постійно; сім’ї опікуна, піклувальника - протягом року після влаштування дитини під опіку, піклування та протягом року до завершення піклування, а також за поданням відповідної служби у справах дітей у разі потреби.

Соціальні групи: сім’ї опікунів, піклувальників, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу.

Умови надання послуги: безоплатно.

Документи, необхідні для отримання послуги: рішення районної державної адміністрації, виконавчого органу міської ради про утворення прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу та передання до них дітей, а також рішення вищезазначених органів про встановлення опіки, піклування або рішення суду.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування (наказ Мінсоцполітики від 11.08.2017 № 1307, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.09.2017 № 1089/30957)

Підстави для припинення надання послуги:

припинення функціонування прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу з підстав, визначених постановами Кабінету Міністрів України від 26.04.2002 № 564 "Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу", від 26.04.2002 № 565 "Про затвердження Положення про прийомну сім’ю";

досягнення позитивного результату соціального супроводу в сім’ях опікунів, піклувальників.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ

 

Назва послуги:  СОЦІАЛЬНА ПРОФІЛАКТИКА

Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються суб’єктом, який надає соціальні послуги, спрямований на попередження, обмеження та зупинення негативних соціальних і особистісних (поведінкових) явищ та їх наслідків у соціальному середовищі та реалізується за допомогою різних інструментів впливу соціального, юридичного, педагогічного, психологічного характеру.

Форма надання послуги: у приміщенні суб’єктів, що надають соціальну послугу;

у приміщенні підприємств, установ, організацій та закладів, що замовили соціальну послугу;

у приміщенні установ соціального обслуговування, які функціонують в умовах цілодобового і денного перебування;

у закладах освіти, охорони здоров’я, захисту дітей, установах виконання покарань та правоохоронних органів;

на вулиці;

за місцем проживання отримувача послуги.

Соціальні групи: особи, сім’ї, групи осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, незалежно від віку і статі.

Умови надання послуги:  безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства.

Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) потенційного отримувача послуги або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або безпосередньо до суб’єкта, що надає послугу.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги профілактики (наказ Мінсоцполітики від 10.08.2015 № 912, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.09.2015 за № 1155/27600).

Підстави для відмови у наданні послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо напрям діяльності суб’єкта, що надає соціальні послуги, не відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувача соціальної послуги.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ

 

Назва послуги: СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ

Зміст послуги: комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для процесу активного гармонійного пристосування осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, осіб, які перебували у спеціалізованих або інтернатних закладах, осіб, які відбули покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк, до змінених умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності для підтримки соціальної незалежності, збереження та продовження їхньої соціальної активності.

Форма надання послуги: послуга надається в приміщенні суб’єкта, що надає соціальні послуги, у денний час протягом строку, необхідного для процесу активного гармонійного пристосування отримувача соціальної послуги до нових умов соціального середовища.

Термін надання послуги: послуга може надаватись короткостроково, періодично, довгостроково відповідно до індивідуального плану її надання .

Соціальні групи: особи, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі особи, які не мають медичних протипоказань для перебування в колективі: особи похилого віку; особи з інвалідністю; особи, які перебувають/перебували в спеціалізованих або інтернатних закладах; особи, які відбули покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк..

Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати.

Документи, необхідні для отримання послуги: звернення (заява) потенційного отримувача або його законного представника до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або суб’єкта, що надає послугу.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної адаптації (наказ Мінсоцполітики від 18.05.2015  № 514, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.06.2015 р. за № 665/27110) 

Підстави для припинення надання послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за наявних ресурсів він не здатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу, наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання).

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРЕДСТАВНИЦТВА ІНТЕРЕСІВ

 

Назва послуги: ПРЕДСТАВНИЦТВО ІНТЕРЕСІВ

Зміст послуги: ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг; допомога в оформленні або відновленні документів; сприяння в реєстрації місця проживання або перебування; допомога у розшуку рідних та близьких, відновленні родинних та соціальних зв’язків; сприяння у забезпеченні доступу до ресурсів і послуг за місцем проживання/перебування, встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо.

 

Форма надання послуги: у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу;

безпосередньо за місцем фактичного проживання/перебування отримувача соціальної послуги, у тому числі під час здійснення виїзних прийомів суб’єкта, що надає соціальну послугу.

Термін надання послуги: протягом строку, встановленого після проведення комплексного визначення потреб, який зазначається за потреби в індивідуальному плані та договорі про надання соціальної послуги.

У разі якщо потреба у наданні соціальної послуги є разовою, індивідуальний план та договір про надання соціальної послуги не укладаються.

Соціальні групи: сім’ї та/або особи, які перебувають у складних життєвих обставинах, бездомні особи, особи, які відбули покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, громадяни похилого віку, особи з інвалідністю, особи, постраждалі від торгівлі людьми, від домашнього насильства, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, сім’ї опікунів, піклувальників тощо.

Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства.

Документи, необхідні для отримання послуги: письмове/усне звернення (заява) отримувача соціальної послуги та/або його законного представника до суб’єкта, що надає соціальну послугу, повідомлення про особу (дитину), яка постраждала від насильства в сім’ї, влаштування дитини, яка перебуває у складних життєвих обставинах, до закладу соціального захисту дітей.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги представництва інтересів (наказ Мінсоцполітики від 30.12.2015  № 1261, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.01.2016 за № 127/28257)

Підстави для припинення надання послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачу соціальної послуги у її наданні, якщо суб’єкт не в змозі задовольнити потреб отримувача соціальної послуги.

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПОСЕРЕДНИЦТВО (МЕДІАЦІЯ)

Назва послуги: ПОСЕРЕДНИЦТВО (МЕДІАЦІЯ)

Зміст послуги: допомога у врегулюванні конфліктів; ведення переговорів; опрацювання шляхів та умов розв’язання конфлікту.

Форма надання послуги:

у приміщенні суб’єкта, що надає соціальну послугу;

за місцем, визначеним посередником/медіатором і погодженим з усіма учасниками посередництва (медіації).

Термін надання послуги: не визначено (за потребою).

Соціальні групи: особи / сім’ї, які перебувають у складних життєвих обставинах,

Соціальна послуга в частині проведення медіації не застосовується між потерпілою особою та особою, яка вчинила правопорушення або злочин, у випадках насильства у сім’ї, торгівлі людьми, жорстокого поводження з дітьми.

Умови надання послуги: безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати відповідно до законодавства.

Документи, необхідні для отримання послуги: письмова заява отримувача соціальної послуги / його законного представника до суб’єкту, що надає таку послугу.

Правові підстави для надання соціальної послуги: Державний стандарт соціальної послуги посередництва (медіації) (наказ Мінсоцполітики від 17.08.2016 № 892, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.09.2016 за № 1243/29373)  

Підстави для відмови у наданні послуги: суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачу соціальної послуги у її наданні, якщо суб’єкт не в змозі задовольнити потреб отримувача соціальної послуги.

Сервіс „Електронний кабінет особи з інвалідністю”

Механізм безкоштовного забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших осіб визначено Порядком забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб                         з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України                  від 05.04.2012 № 321 (зі змінами) (далі – Порядок).

Порядком запроваджено ведення електронного документообігу, в тому числі електронне ведення особових справ осіб з інвалідністю                                         в централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі – банк даних).

Також відтепер особа з інвалідністю може не виходячи з дому подати документи необхідні для взяття на облік та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (далі – ТЗР) через електронний кабінет особи                            з інвалідністю в банку даних (далі – електронний кабінет особи).

Сервіс „Електронний кабінет особи з інвалідністю” забезпечує:

доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі - КЕП);

можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання заяв КЕП - особам, зареєстрованим в ЦБІ;

можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріплення сканованих копій необхідних документів та підписання документів КЕП - особам, які відсутні в ЦБІ;

можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;

можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу                                     з інвалідністю.

Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням                               https://ek-cbi.msp.nov.ua/, або на офіційному веб сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням „Електронний кабінет особи з інвалідністю” у розділі                   „Е-Сервіси”.

Ознайомитись з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можна за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html.

Додатково зазначаємо, що з порядком дій щодо забезпечення осіб                             з інвалідністю ТЗР можна ознайомитися на офіційному веб сайті              Мінсоцполітики у розділі „Інвалідність”, підрозділі „Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації” де розміщено інформаційні матеріали                         щодо реалізації механізму забезпечення ТЗР, зокрема, за посиланнями https://www.msp.gov.ua/content/zabezpechennya-tehnichnimi-ta-inshimi-zasobami- reabilitacii-specavtotransportom.html.

bottom of page