• Пресслужба

Роз’яснює Держпраці: про особливості організації роботи служби охорони праці напідприємстві

Державна служба України з питань праці роз’яснює : робота служби охорони праці підприємства повинна здійснюватись відповідно до плану роботи та графіків обстежень, затверджених роботодавцем.

Робочі місця працівників служби охорони праці мають розміщуватись (як правило) в

окремому приміщенні, забезпечуватись належною оргтехнікою, технічними засобами зв’язку

і бути зручними для приймання відвідувачів.

Для проведення навчання, інструктажів, семінарів, лекцій, виставок може створюватись

кабінет з охорони праці.

Роботодавець забезпечує стимулювання ефективної роботи працівників служби охорони

праці.

Працівники служби охорони праці не можуть залучатися до виконання функцій і завдань, не

передбачених Законом України «Про охорону праці»,Типовим положенням про службу

охорони праці та системою управління охороною праці на підприємстві.

Служба охорони праці взаємодіє з іншими структурними підрозділами, службами, фахівцями

підприємства та представниками профспілки, а за її відсутності - з уповноваженими

найманими працівниками особами з питань охорони праці.

5 перегляд0 коментар

Останні пости

Дивитися всі

Законопроект щодо посилення захисту прав працівників ухвалено за основу

Верховна Рада України прийняла за основу урядовий законопроект “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав працівників”. За відповідне рішення проголосували 296